Rabu, 16 November 2011

cuti sekolah....

Ade lagi dua hari je aku nk sekolah tapi aku sedih sebab aku tk akan jumpe kawan baik aku lagi selama sebulan setengah.Aku akan rindu korang tau.Aku ingat cuti selama sebulan ni boleh la enjoy tapi kena buat kerja yang cikgu bagi banyak pulak tu.Aku paling tk suka cikgu bagi banyak kerja sekolah sebabnye aku malas nk buat.Kerja BI dh la byk tapi satu lagi kerja SC...Aku macam nk cakap je kata cikgu ,cikgu tk boleh byk lagi ke kerja sekolah sikit sgt cikgu bagi..Nasib baik dua kerja tu je kalau tambah lagi 2 kerja aku boleh naik gila tau sebabnye kena fikir bknnye tiru salin tiru salin kalau macam tu skenanag la tapi kena berfikir ish...Tahun lepas pun cikgu bagi kerja BM itu pun nasib baik tiru salin tiru salin senang je kerja tapi dh nak naik tahun ni kenalah bersabar sikit dgn kerja semua yang cikgu bagi tu..Tapi perkara yang paling aku sedih sebab aku tk boleh jumpe abg angkat aku selama sebulan and aku tk boleh jumpe BFF aku selama sebulan juga tapi aku hanye boleh call korang je itu pun kalau ade kredit kalau tk de kredit aku tgk gmbr korang je...And start masuk sekolah aku mesti nk jumpe BFF aku dulu yang aku sayang sebab aku rindu korang sgt2 and then aku nk jumpe abg angkat aku..Mesti best gile kan tahun depan..Selama sebulan aku tk boleh gelak2 macam kita selalu gelak kt orang pastu kita tk boleh jadi gile waktu kt perhimpunan dan semuanye aku tk boleh buat selama sebulan dgn korang aku hanye boleh bergembira dgn family aku je..Aku nk sgt korang tk kan lupe aku untuk masa sebulan...

0 ulasan: