Rabu, 16 November 2011

keputusan UPSR abg angkat aku....

Hi..Abg angkat aku akan ambil keputusan UPSR..Abg aerna doakan supaya abg dapat 5A dalam UPSR aerna takutt kalau abg tk dapat 5A dlm UPSR tapi kalauu abg dapat 4A pun tk pe...Abg aku akan ambil keputusan UPSR esok iaitu hari Khamis aerna doakan supaya abg berjaya dlm pelajaran...Tapi nanti aerna akan sekolah kt sini sorang2 je yang tinggal BFF aerna sebab abg akann pegi masuk sekolah menengah seksyan 2..Kenapa la abg pergi dengan cepat sgt ....semua orang yang aku sayang pergi dgn cepat cikgu nik,miss julia BFF aku dulu dan la abg...aerna sayang sgt kt korang..kat korang la aku cerita masalah aku dan korangg je yang faham perasaan aku...Dua hari lagi je aerna dpt jumpe abg dan thun depan aerna tk kan jumpe abg lagi..aerna nk terima kasih sangat2 kt abg sebab tahan ngan perangai aerna yang kasar ni dan terima kasih juga la sebab abg paham perasaan aerna..kt abg la aerna cite masalah aerna yang byk kt sekolah tu dan abg juga la yang selalu ade ngan aerna..waktu aerna sedih abg akan tanye kenapa dan waktu aerna gembira la abg selalu ngan aerna...aerna tk nk berpisah ngan abg sebab abg terlalu baik ngan aerna walau pun aerna selalu sakit kan hati abg...kalau aerna ade buat salah  ngan abg aerna nk minta maaf sgt.aerna tahu aerna byk buat salah ngan abg..aerna selalu tipu abg tapi abg tetap tk marah..aerna tahu abg tk pernah buat salah ngan aerna..aerna je yang selalu bagi beban kt abg..Tapi sayangnye birthday abg aerna tk boleh bagi present aerna hanya boleh message abg dan ucapkan HAPPY BIRTHDAY abg..aerna tanye abg birthday abg nk ape tapi abg kata nk jumpe aerna..aerna minta maaf sangat2 sebab aerna tk boleh jumpe abg kecuali abg webcam ngan aerna je...tapi aerna sedih sgt2 sebab aerna hanya boleh jumpe abg selama dua je lagi dan aerna tk boleh jumpe abg sampai bile2 lagi..abg je yang terbaik untuk aerna abg paham aerna walau pun aerna marah kt abg sepatutnye aerna yang minta maaf kt abg sebab marah abg tapi abg yang minta maaf kan aerna...aerna menyesal sgt2 sebab marah abg..and sepatutnye abg yang kena marah aerna tapi aerna yang marah abg....aerna betol2 menyesal...tapi nanti kalau aerna dh dapat masuk sekolah menengah aerna nk sgt sekolah same ngan abg itu pun kalau boleh insyaallah..tapi aerna betol2 nk minta maaf ngan abg sebab selalu sakitkan hati abg....tapi kalau abg tk nk maaf kan aerna pun tak pe sebab aerna faham perasaan abg...aerna akan selalu doakan yang terbaik untuk abg okk... 

0 ulasan: